marți, 4 aprilie 2017

Cheesecake cu oreo

Visez de ceva timp la un cheesecake cu oreo dar cand trebuia sa fac ceva dulce mereu ii ziceam pas, ca nu aveam tot ce imi trebuia. Insa, acum, am fost asa hotarata sa il pregatesc ca am fost sa imi cumpar toate ingredientele necesare, mi-am suflecat manecele si la treaba. A iesit mai mult decat minunat, mai ales ca am pus ceva in el care i-a dat un gust aparte. O sa vedeti ce, la ingrediente 😉

Ingrediente:
  • 200 gr biscuiti oreo
  • 50 gr unt
Crema: 
  • 500 gr mascarpone
  • 150 ml frisca lichida
  • 4 biscuiti oreo
  • 6 mini tablete de ciocolata cu menta (60-70 gr)
  • 3 foi de gelatina (5 gr)
  • 2 linguri zahar pudra
  • 2 lingurite vanilie
  • 50 gr ciocolata amaruie + 30 ml frisca lichida
  • biscuiti oreo pentru decor 
Mod de preparare:
Punem cei 200 gr de biscuiti in blender si ii maruntim.
Untul il punem pe baie de aburi pana se topeste.
Amestecam biscuitii macinti cu untul topit.
Pe un platou, asezam un inel detasabil cu diametrul de 20 cm.
Punem amestecul cu biscuiti in interiorul inelului, presam bine cu mana.
Dam la rece baza pana pregatim crema.
Crema:
Frisca lichida rece, o mixam spuma.
Mascarponele il amestecam cu zaharul pudra, vanilia si le mixam cat sa fie incorporate.
Punem frisca peste mascarpone, le amestecam usor cu ajutorul unei palete.
Cei 4 biscuiti ii rupem bucatele, la fel ciocolata cu menta si le punem in crema.
Amestecam usor.
Foile de gelatina le punem la hidratat in apa rece pentru 10 minute.
Dupa acest timp, le scurgem bine de apa, apoi le punem intr-un bol pe baie de aburi pana se topesc.
Gelatina topita o turnam in fir subtire in crema si amestecam bine si destul de repede, ca sa se omogenizeze.

Scoatem blatul de la frigider, punem crema peste si o nivelam.

Dam cheesecake-ul la rece 3-4 ore sau chiar peste noapte.
Ciocolata amaruie, rupta bucatele, o amestecam cu 30 ml frisca lichida, le punem pe baie de aburi pana ciocolata este complet topita.
Dupa ce cheesecake-ul a stat la frigider, il scoatem afara si indepartam inelul detasabil.
Il ornam cu ciocolata topita, jumatati de biscuiti si il mai dam 30 de minute la frigider.
Il portionam si servim!
Sa vedeti cat de minunat de simt bucatelele de ciocolata cu menta si de biscuiti in crema sau ce textura spumoasa are crema. Incantator desert!
Pofta buna!





2 comentarii:

  1. Am vazut foarte multe retete de genul acesta, dar niciuna nu mi-a lasat gura apa ca asta! Chiar daca nu ma omor dupa Oreo poate ar trebui sa o incerc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A iesit cu adevarat grozav. Ciocolata cu menta l-a facut sa fie minunat, ca atunci cand iei o lingurita din acest desert si simti si menta, este ceva wow! Sa incercati, poate va place!

      Ștergere