luni, 27 februarie 2012

Fursecuri cu nuci

Ingrediente:
  • 200 gr margarina la pachet
  • 100 gr nuca macinata
  • 100 gr zahar
  • 300-350 gr faina
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 esenta rom
  • coaja de lamaie rasa
  • zahar pudra
Mod de preparare:
Margarina o frecam spuma cu zaharul,pe care il punem treptat.
Adaugam zaharul vanilat,apoi esenta si coaja de lamaie.
Nucile le macinam(eu le-am dat pe robot si nu le-am facut prea fine,am lasat sa fie si cateva bucatele mai mari).
Incorporam nucile,iar la sfarsit faina treptat.
Amestecam toate ingredientele bine,cu mana.
Punem aluatul in folie si il dam la frigider 20 de minute.

Presaram masa cu faina alba,rupem bucatele de aluat pe care il intindem cu sucitorul,dar nu foarte foarte subtire foaia,ca se rup fursecurile.
Decupam formele dorite (eu am facut braduti si inimioare).

Luam o tava ,o ungem cu margarina si punem hartie de copt in ea.
Asezam fursecurile si apoi le bagam in cuptorul incins.

Le lasam la foc nu prea mare,circa 15 minute.
Cand sunt gata ,le lasam sa se raceasca,apoi le pudram cu zahar.
Sa aveti pofta!!
Sursa de inspiratie

2 comentarii: