sâmbătă, 8 iunie 2024

Mojito cu capsuni fara alcool

 
Ieri mi-a luat sotul niste capsuni senzationale de la piata, super dulci, super aromate! Ieri dupa masa, dupa ce am terminat toate treburile imi era sete si as fi baut ceva, dar ceva bun. Asa ca m-am gandit sa folosesc cateva capsuni si sa imi prepar un mojito fara alcool. M-am asezat pe pat confortabil, am dat drumul la un film si mi-am savurat linistita bautura. M-am rasfatat cu acest deliciu. Daca doriti sa il faceti cu alcool este simplu, renuntati la apa plata, ii puneti niste rom alb, cam 50 ml la o portie si mai mariti cantitatea de apa minerala. 

Ingrediente:

  • 150 gr capsuni 
  • 1 lime
  • 1/2 lamaie
  • 150 ml apa minerala
  • 200 ml apa plata
  • frunze de menta
  • 2-3 linguri indulcitor pulbere (sau zahar)
  • gheata pentru servire
Mod de preparare:
Capsunile spalate si curatate de frunze, le pasati in blender.
Treceti piureul obtinut printr-o sita.
Stoarceti limeul si lamaia.
Puneti in blender apa, apa minerala, piureul de capsuni, zeama de lime si lamaie, indulcitorul si cateva frunze de menta.
Dati cateva pulsuri.
Turnati bautura in pahare (2 portii generoase ies).
Puneti cuburi de gheata, frunze de menta si serviti.
Sa aveti pofta!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu