miercuri, 20 aprilie 2022

Pulpe de pui barbeque la cuptor

 
Pulpe de pui asa gustoase ca si acestea, nu am mai mancat de mult. Le-am pregatit acum ceva timp si mi-au placut foarte mult. Acum, daca tot vine Pastele si pentru ai mei fac miel, eu cum nu consum miel, am sa imi pregatesc iarasi aceasta reteta. Se face tare usor, nu necesita bibileala, dar gustul este grozav. Le puteti incerca si voi, chiar pentru sarbatori!

Ingrediente:

  • 6 pulpe de pui superioare dezosate
  • 1 lingura sos kapia cu gogosari
  • 3 linguri sos barbeque
  • 1 lingura amestec de legume uscate
  • sare
  • piper
  • boia de ardei dulce
  • oregano uscat
  • 2 catei de usuturoi
  • 1/2 ceapa 
Mod de preparare:
Spalati pulpele si le stergeti cu niste servetele.
Intr-un bol amestecati sosul de kapia-gogosari, cel barbeque, amestecul de legume uscate, sare, piper, boia dulce si oregano.
Ceapa curata o taiati julien.
Usturoiul curatat il feliati.
Puneti ceapa si usturoiul peste amestecul de condimente, apoi adaugati pulpele.
Amestecati totul bine, acoperiti bolul si le dati la rece peste noapte.
Daca nu doriti sa le lasati peste noapte, macar 2-3 ore sa stea in condimente.
Scoateti carnea cu o jumatate de ora, inainte sa o bagati de cuptor.
Asezati intr-o tava ceapa mai intai, iar deasupra puneti pulpele.
Puneti si cateva linguri de apa, nu multa.
Acoperiti cu staniol, il gauriti din loc in loc.
Le introduceti in cuptorul incins, la 190 de grade, pentru 40 de minute.
Dupa acest timp indepartati staniolul, le mai dati 10 minute functia grill sau pana se rumenesc frumos.
Cand sunt gata, se scot din cuptor.
Se servesc cu diverse salate, piure de cartofi, legume la aburi, un orez cremos sau ce va place voua!
Pofta buna! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu