miercuri, 17 iulie 2024

Salata cu avocado si oua fierte

 
Zilele astea atat de calduroase ne-au facut sa ne dorim mancaruri cat mai simpla si gatite cat mai putin, ca sa nu stam langa aragaz, sa nu dam drumul la cuptor! Eu am mai gatit, recunosc, ca eu caut cat mai mult sa consum mancare gatita in casa, asa ca m-am mai incumetat sa fac si putina sauna! 😁😁😁 Dar, in una din zile am strecurat in meniul nostru o salata super, super buna, cu avocado si oua fierte, servita cu paine prajita. O bunatate, mai ales daca sunteti consumatori de avocado. Am mai pregatit-o de cateva ori, dar abia acum am reusi sa ii fac cateva poze, ca mereu aveam alte treburi si nu aveam timp. Sper sa va placa, sa o incercati si sa o serviti alaturi de cei dragi! 

Ingrediente:

  • 2 avocado copti
  • 3 oua
  • 1 ardei kapia mic
  • 3-4 ridichi
  • 1 lingurita mustar
  • 3-4 linguri zeama de lamaie
  • sare
  • piper cu lamaie (sau simplu)
Mod de preparare:
Mai intai puneti ouale la fiert. 
Le lasati sa fiarba pana devin tari.
Le treceti pe sub un jet de apa rece, le decojiti.
Dupa ce s-au racit, le taiati bucatele.
Avocado il taiati pe jumatate, indepartati samburele, apoi il taiati cuburi si il puneti intr-un bol.
Ardeiul kapia, curatat de cotor si seminte, il faceti cubulete.
Ridichiile spalate, le decojiti sau nu, le taiati pe jumatate, apoi le feliati.
Peste avocado puneti ardeiul, ridichiile si ouale, amestecati usor.
Puneti zeama de lamaie, mustarul, sare si piper si invartiti cu o paleta, pana sunt toate omogenizate.
Prajiti putina paine si serviti.
Simplu, bun si fara prea multe batai de cap.
Pofta buna! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu