vineri, 18 octombrie 2024

Biscuiti cu ciocolata si faina de cocos


 Imi place mult sa rontai, iar printre rontielile mele preferate sunt si biscuitii, dulci sau sarati. Si cum ii evit cat pot de mult pe cei din comert, imi fac acasa, in diverse combinatii, iar cei dulci de cele mai multe ori ii pregatesc cu indulcitor natural. Aveam ratacita niste faina de cocos ce imi cerea sa o folosesc, ca tot ce avem in casa, ce cumparam, se foloseste, nu aruncam nimic, asa am invatat si asa imi place. Asa ca am framantat un aluat de biscuiti, i-am copt si i-am savurat, langa o cana cu cafea, o cana cu lapte cu cacao, chiar i-am luat cu mine in masina, cand aveam de stat mai mult afara si ma apuca foamea. Sa ii pregatiti si voi, pentru cei mici si pentru cei mari.

Ingrediente:

  • 250 gr unt
  • 120 gr indulcitor gold (sau 120 gr zahar brun)
  • 2 oua
  • 100 gr faina de cocos
  • 100 gr faina
  • 2 linguri cu varf cacao
  • 1 lingurita rasa praf de copt
  • 1 lingurita rasa bicarbonat
  • 100 gr ciocolata cu lapte fara zahar (sau cu zahar)
  • 1 lingurita esenta de rom
Mod de preparare:
Untul de la temperatura camerei il mixati cu indulcitorul si un praf de sare, 2-3 minute.
Adaugati cate un ou, mixati dupa fiecare pana este incorporat.
Puneti si esenta de rom.
Faina de cocos o amestecati intr-un bol cu faina alba cernuta, praful de copt, bicarbonatul si cacaoa cernuta.
Incepeti si incorporati din mixul uscat peste crema de unt.
Mixati cat se poate cu mixerul la viteza mica.
Cand devine mai ferm, amestecati cu mana sau cu o paleta de silicon, pana incorporati tot mixul uscat.
Ciocolata o taiati cubulete mici cu un cutit.
O adaugati peste aluat, amestecati.

Pregatiti o tava si o tapetati cu hartie de copt.
Rupeti bucatele de aluat, formati niste bile potrivite, le asezati in tava cu distanta intre ele.

Introduceti biscuitii in cuptorul incins, la 180 de grade, pentru circa 18-20 de minute.
Ii scoateti cand sunt gata, ii lasati sa se raceasca.

Ii puneti intr-o cutie cu capac si serviti de cate ori aveti pofta!
Mi-au iesit 24 de bucati din aceasta cantitate.
Pofta buna! 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu