joi, 20 decembrie 2012

Tocanita de piept de pui cu sos de rosii si cartofi

Nu mancasem de mult o tocanita si chiar imi era pofta...Si cum tocanita de pui cu sos de rosii imi place cel mai mult am si preparat una..Buna, se face repede si se consuma la fel de repede!!!

Ingrediente:
  • 1 piept de pui dezosat
  • 1 canita pasta de rosii de casa
  • 150 gr rosii intregi in suc propriu
  • 1 morcov
  • 1 ceapa
  • 2 linguri ulei
  • sare
  • piper
  • 1/2 lingurita boia de ardei dulce
  • patrunjel verde
  • 6 cartofi micuti
  • 1 catel de usturoi
Mod de preparare:
Spalam pieptul de pui, il tamponam cu un servet si il taiem bucati potrivite.
Intr-o cratita punem uleiul la incins, adaugam bucatile de pui si le rumenim putin pe ambele parti.
Curatam morcovul, il spalam si il taiem rondele.
Ceapa o curatam, o spalam si o tocam marunt.
Dupa ce s-a rumenit carnea adaugam cam 2 cani de apa, ceapa si morcovul.
Lasam sa fiarba cam 10 minute si adaugam rosiile taiete cubulete.
Cartofii ii curatam si ii spalam (daca nu aveti mici, puteti punem mai mari si taiati in doua sau in patru), apoi ii punem in tocanita.
Lasam sa fiarba totul la foc potrivit.
Cand legumele sunt bine patrunse dar si puiul, condimentam cu sare, piper si boiaua de ardei.
Dam drumul la pasta de rosii si amestecam usor (daca a scazut prea tare zeama mai adaugati niste apa clocotita).
Mai dam 3-4 clocote si tragem tocanita de pe foc.
Curatam usturoiul, il pisam si ii dam drumul peste mancare.
La final presaram niste patrunjel verde tocat si acoperim cu un capac 5 minute pentru a lua aroma.
Pofta buna!!!



17 comentarii:

  1. De foarte mult timp n-am mai mancat.. Tare bine arata!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare gustoasa trebuie sa fie ;-) Servetelul e de la Edith, cumva? ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Liana e de la Edith..Sunt foarte incantata de servetelele ce le-am luat de la ea...

      Ștergere
  3. Si mie imi place mult , este fff buna, eu pun ceva mai multa ceapa si pun si usturoi si o fac si cu pulpe sau spinare sau aripi.

    Arata foarte bine , ca tot ce pregatesti de altfel, imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai se poate face in mai multe moduri...Ma bucur mult ca iti place!

      Ștergere
  4. Ai gatit o tocanita grozava!
    Craciun fericit iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult.Craciun fericit si tie, sa ai parte de multa sanatate si bucurii...Pupici!

      Ștergere
  5. Craciun fericit cu bucate alese.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarbatori fericite cu sanatate, bucurii, belsug si multa iubire!!

    RăspundețiȘtergere