marți, 21 mai 2019

Pancakes cu branza de vaci, fructe uscate si miere

Imi place sa pregatesc pancakes fie pentru micul-dejun, fie cand am pofta de ceva dulce si rapid. Le servesc cu mare placere fie cu dulceata, siropuri de fructe sau miere. Asa pufosenii as putea savura in fiecare zi si parca tot nu ma satur de ele. Insa acestea, cu branza de vaci, sunt mai consistente si mai bune, eu asa zic. Ia sa vedem daca va plac si voua si daca doriti sa le incercati.
Am folosit produse de la Sano Vita. Stiti ca la orice comanda plasata pe www.sanovita.ro aveti reducere 15%? Trebuie doar sa introduceti codul "rocsyinbucatarie"! 

Ingrediente:
  • 2 oua
  • 2 linguri zahar brut
  • 1 lingura ulei de cocos
  • 3 linguri iaurt
  • 250 gr branza de vaci
  • 6 linguri faina
  • 1 lingurita praf de copt
  • coaja rasa de lamaie
  • 1 lingurita vanilie
  • 2 linguri goji (am folosit de la Sano Vita)
  • 2 linguri merisoare
  • 4-5 linguri miere
  • cateva migdale pentru servit (am folosit de la Sano Vita)
  • un praf de sare
Mod de preparare:
Topiti uleiul de cocos.
Intr-un bol puneti ouale cu un praf de sare, zaharul si le mixati pana isi maresc volumul.
Incorporati uleiul de cocos topit, apoi iaurtul si vanilia.
Branza o faramitati bine cu degetele, o adaugati in compozitia de mai sus.
Adaugati faina, praful de copt, coaja rasa de lamaie, mixati bine.
La final adaugati goji, merisoarele si amestecati cu o paleta.
Puneti o tigaie la incins, o ungeti cu putin ulei.
Cand s-a incins, dati focul la mic, cu o lingura puneti din compozitia de pancakes.
Le coaceti la foc mic, pe ambele parti, apoi le scoateti cu un platou.
Procedati astfel pana terminati toata compozitia.
Faceti portii pe farfurii, le stropiti cu miere, apoi presarati migdale tocate.
Sunt delicioase atat simple, servite langa cafea, un ceai sau chiar sa le luati la pachet.
Sa aveti pofta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu