duminică, 29 decembrie 2019

Fursecuri Linzer

Fursecurile sunt printre prajiturile mele preferate cand vine vorba de sarbatorile de iarna. Imi place sa ma joc cu aluaturile, sa decupez diverse forme, insa la fel de mult imi place si sa le mananc! De aceasta data am optat pentru fursecurile linzer, care sunt atat, atat de fragede, cred ca cele mai fragede pe care le-am mancat in viata mea. Nu mai spun ce delicioase au iesit!

Ingrediente:
  • 250 gr unt
  • 2 galbenusuri
  • 100 gr zahar pudra
  • 100 gr migdale macinate
  • 300 gr faina
  • 1/2 lingurita praf de copt
  • 2 lingurite vanilie
  • un praf de sare
  • dulceata de zmeura (Bunatati din Natura am folosit)
  • dulceata de visine cu zmeura (Bunatati din Natura am folosit)
  • zahar pudra pentru presarat deasupra
Mod de preparare:
Intr-un bol puneti untul moale, impreuna cu zaharul pudra si le mixati putin.
Adaugati galbenusurile, sarea, vanilia si mixati sa se incorporaze.
Puneti migdalele macinate si amestecati.
Cerneti faina cu praful de copt, o incorporati treptat, pana aluatul incepe sa se desprinsa de vas, dar totusi este usor lipicios.
Il puneti intr-un bol, il acoperiti cu folie si il dati la rece o ora.
Presarati faina pe masa de lucru, scoateti aluatul de la rece.
Intindeti o foaie dreptunghiulara, nu foarte subtire, decupati fursecurile.
Le asezati in tava tapetata cu hartie de copt, cu distanta intre ele.
Jumatate din ele le lasati asa, iar jumatate le decupati in mijloc, cu o forma micuta.
Trebuie sa lucrati mai repede la ele, pentru ca, daca se incalzeste aluatul, se mai lipeste. Dar mai presarati faina si nu mai sunt probleme.
Le introduceti in cuptorul incins, la 170 de grade, pentru 12 minute.
Le scoateti dupa acest timp, le lasati sa se raceasca.
Luati un fursec nedecupat, il ungeti cu dulceata, iar deasupra puneti unul decupat in mijloc si apasati foarte usor.
La fel procedati cu toate.
Le presarati cu zahar pudra, le puneti intr-o cutie metalica cu capac si le dati la rece.
Sunt minunate si se topesc in gura! Vi le recomand cu drag!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu