sâmbătă, 10 martie 2012

Visinata

Ingrediente:
  • visine
  • zahar
  • alcool de 95 de grade
Mod de preparare:
Visinele le indepartam coditele si le spalam bine.
Le punem la scurs pe o sita.
Intr-un borcan mare de sticla (eu am pus in unul de 5 kg) incepem sa asezam visinele.
Punem un rand de visine (visinele sa le striviti putin, ca iese mai mult sirop), unul de zahar, iar visine, iar zahar, iar ultimul strat trebuie sa fie neaparat de zahar.
Tineti borcanul in bucatarie.
Amestecati in borcan zilnic, cam de 2-3 ori pe zi pana ce zaharul se topeste. In 2-3 zile ar trebui sa se topeasca.
Dupa ce s-a topit zaharul, peste visine, punem alcool (faceti visinata cat de tare doriti).
De acum dam visinata intr-un loc rece.
O lasam vreo 3-4 zile la macerat, apoi strecuram visinata, iar visinele le aruncam.
Visinata o punem in sticle si o tinem la rece.

4 comentarii:

  1. Aici e de mine! cea mai buna visinata pe care am facut-o vreaodata a fost cu tuica de prune:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu sunt consumatoare de alcool nu stiu care e cea mai buna bautura..am mai gustat lichioruri asa mai slabute,dar in rest nimic!!!

      Ștergere
  2. Rocsi, mare pacat sa arunci visinile, Sunt foarte bune ptr tortul Amareto si diverse prajituri iarna. Eu pun visinile, zaharul si alcoolul in acelasi timp, in acest fel nu se mai innmoaie si ramana tari si rumene!:) reteta o gasesti pe http://www.cristinapana.yolasite.com/siropuri-sucuri--b%C4%83uturi.php

    RăspundețiȘtergere